ellenbeauty

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Ellen Beauty - 19 juli 2013 18:33

Jag ha ju faktist inte berättat om mig själv än och jag tycker det är så B, b betyder bad- dåligt, haha

Tycker det är konstigt när alla är så jävla rädda för att till exempel skriva hur gamla dem är för att dem tror att man är en gammal snusk gubbe. men nej! och om man nu skulle skriva sin ålder till en gubbe som är ute efter ligg., PÅ MSP så gör det ingenting att du skriver att du är 8 år och bor i stockholm.. dem kan inte leta upp dig då! JAG LÅVAR

jag vet att man ska vara försiktig och jag vet vart gränsen går och kan ta den nu här på min blogg direkt:

* Skriv aldrig din adress

*ge inte ut telefonnummer

*ge inte ut privat facebook/insta/blogg till någon som du verkligen inte känner

vet inte om det vart så mycket mer,men nu till det jag skulle blogga om, det jag gillar allra mest, MIG SJÄLV :D 

Jag är 13 år och bor i göteborg, jag älskar liseberg och msp

jag tycker själv att msp är töntigt och att jag själv är för gammal för det men det är ändå sjukt roligt när man inte har något att göra! 

Min favorit rätt är lax och potatis :D

Mitt högsta betyg är B, det fick jag i bild, kanske pågrund av msp, och den fina animationen (om det nu heter så :P) hahaahahahahahahahahaha, ofc intee. men ändåå

jag fick C i matte, so, engelska och slöjd, grattis till mig, NOT, so dont give a fuck.

Jag är dock inte nöjd med mitt namn, Tilde det är ett skäl till att jag heter ellen på msp.. ^^

NU TROR JAG ATT DETTA BLIR ETT OTROLIGT LÅNGT BLOGG INNLÄGG SÅ HEJJJ DÅÅÅ

TYVÄRR INGEN BILD PÅ MIG, MEN JAG ÄR SVENSK OCH INTE TURK, NO HATE!  jag vill vara turk för alla turkar är faktiskt grymma på att rappa, och om ni hörde mig rappa hade ni nog förstått att jag vill vara turk :)

HEEJJJJDÅÅÅRRÅÅÅ

Av Ellen Beauty - 19 juli 2013 18:26

Okej, nu har då andra delen av häxan från oz släpps, alla guzz

om ni inte vet vad det betyder är det typ ett slang ord för brudar/tjejer/horor hahah nä men jag menar det mer som Tjejer! Så ingen kommenterar jag är ingen hora så jag vill fan inte se på din fula film.. men alla tjejer och killar kolla på min häxan från oz ~del 2, den är as grym (säger tjejen med bra skälvförstroende) haha näääää

men här kommer en fin fin bild på de heeela, alla guzz :)

 

NO HATES., ONLY LOVEEEE :D 

HAHAHAHAHAHAHAHA

JAG ÄR COOOL MED MIN COOLA KVASTTTT! 8D

har ni tänkt på att jag alltid slutar mitt innlägg med STORA bokstäver :D

SÅ HEJJJJJJJDDÅÅÅÅÅ :D /guzz

Av Ellen Beauty - 19 juli 2013 18:22

Ny kategori: happy ellen, eller glada ellen, hahahaahahha fyfan vilken bra kategori asså!

Men iallafall så har jag spelat 100 spel nu, as tråkigt.. men jag fick min awards och det var det som var meningen, you know..! Så nu har jag bara 400 spel kvar till min diamant spel awards, om ni inte vet vad awards är så är det typ updrag eller nåt sånt och när man har klarat det får man fameeees :D

SÅ HÄR FÅR NI EN HAPPY ELLEN BILD!

 

YAAAAAYYYY :D

Av Ellen Beauty - 19 juli 2013 18:17

Några kanske vet att jag hade en tävling på min artbook (ab) och nu är den avslutad! 

Först drog jag en vinnare, men hon svarade inte på mina meddelande på 2 dagar och jag kunde inte dra ut på tiden så länge.. så jag var tvungen att dra en ny eftersom att hon tyvärr aldrig loggade in! Så vinnaren blev Hatchiko, grattis till dig och tack till alla 14 stycken deltagare eller om det kanske var fler :D visste inte att det skulle bli så "många" eller för mig är det många! trodde det skulle vara cirka 5 eller 6 stycken som deltog. Men här kommer vinnaren's speciella hälsning! 

 

YEAH MEN! 

GRATTIS HATCHIKO TILL DIN SPECIELLA HÄLSNING OCH PRESENTEN!

HEJJJJDÅÅÅ! <3

Av Ellen Beauty - 19 juli 2013 18:09

Äntligen, level 5! har tagit exakt 10 dagar, woho :D

Nu när jag bara hade 2000 fame kvar (ungefär) köpte jag en fame boost., en fame boost är när man får dubbla fame i en timme. Och då spelade jag hela tiden och försökte byta några autografer. och sedan fick jag också en awards på 500 fame så jag levlade :) Taackk alla som såg min nya film! 

Det kommer en "rewiew" på min häxan från oz ~ del 2 !

haade.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


EllenBeauty, Älskar Moviestarplanet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards