ellenbeauty

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Ellen Beauty - 17 juli 2013 11:41

Detta är dagens outfit eller typ veckans, eftersom att jag inte haft internet på ett tag, haha igentligen är det bara 2 dagar med känns som typ 1 vecka :D 

 

Vet tyvärr inte vilket som är VIP och hur mycket allt kostar men här är iaf dagens outfit :p

haha..

Av Ellen Beauty - 17 juli 2013 11:30

Asså förlåt för så jäkla dålig updatering på sistånde, mitt nätvärk/internet har inte funkat på några dagar och snart ska det nog funka, när man bor på landet har man inte det bästa nätverket asså.. 

Men för några dagar sedan gjorde jag en ny serie som handlar om en tjej som kommer från oz, hon flyttar till en ny skola och får pojkvän och bästisar. sedan ser en elak tjej i skolan henne flyga på en kvast, lik som en häxa. hon berättar det för alla och vad kommer hända med Flickan då? Kolla serien vettja! Har än så länge bara gjort 1 delen men snart ska jag göra 2 också! 

Blev rätt nöjd med den eftersom att det är min första (riktiga) film/serie :)

Den heter Häxan från Oz, kolla gjärna!

 

Lovar att veckans/dagens outfit kommer snart!!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


EllenBeauty, Älskar Moviestarplanet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards