ellenbeauty

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Ellen Beauty - 7 juli 2013 20:34

haha, sitter och kollar på en gammal blogg jag och min bästis hade, när jag spelade på sötnowsxxg! haha ni kan själva gå in och kolla på tsac.bloggplatsen.se men den var faktist rätt cool med många kändis interljuver och annat! men såhär såg vi ut:

   Det är jag till höger med grönt :D och The best girl ! <3 till vänster :D Vi var små muppar då :)

Asså shit va längesen men ah gå in och kolla vetja Tsac.bloggplatsen.se 



Av Ellen Beauty - 7 juli 2013 20:21

Min första design, ni får hata den om ni vill! haha, för de gör inte jaa! nää men tycker att den blev helt okej inte för kaxig eller för töntig så perfekt för mig lixom! 

men det kommer snart ett fint litet inlägg om gamla goda tider! så håll utkik, hur man nu stavar det..

 

 För er som undrar hur jag gjorde:

Gå in på artbook och gör en ny. sedan klickar ni på print screan (prt sc) som finns på tangentbordet, sedan öppnar ni paint och klickar på klistra in, som står längst upp på vänster sida. och sedan beskär ni bilden så som ni vill ha den och sedan är det bara att spara den!

somsagt jag är väldigt dålig på att förklara.. men hoppas ni fattar, det är bara att medela mig på msp ifall ni vill veta mer :P 

Hade ;)

Av Ellen Beauty - 7 juli 2013 19:57

Hej! Jag tänkte göra dagens outfit, så hoppas ni gillar de! :)

 

Linne- 400 starcoins

Shorts- 7 diamanter

Halsband- 250 starcoins

Hår- 400 sc tror jag

Tatueringar- 400 sc

strumpor- jag tror 300 sc :)


Hej då :)

Hej

Av Ellen Beauty - 7 juli 2013 19:49

Hej! 

Jag heter EllenBeauty på Moviestarplanet och på den här bloggen ska jag skriva om vad som händer på min moviestarplanet och jag hoppas att ni gillar min blogg! 

Men jag älskar msp och alla olika människor som finns där! 

Jag har spelat msp väldigt länge fast inte med ellenbeauty, för ungefär ett år sedan om inte mer hade jag en moviestar som hette sötnowsxxg, FULT NAMN JAG VET!! jag var i level 8 och jag typ orkade inte med msp längre och ville ta en paus och de gjorde jag efter ett tag raderade jag den, eftersom att jag trodde att jag aldrig mer skulle vilja spela mer, men jooo det vill jag! haha ;)

så radera aldrig eran gubbe, ge bort den till nån kompis istället och ta tillbaka den när du känner för det!! :) ett tips..

Men detta var mitt första lilla inlägg!

hej då! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


EllenBeauty, Älskar Moviestarplanet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards