ellenbeauty

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Men jaha..

Av Ellen Beauty - 21 juli 2013 20:09

Så besviken

Skulle köpa några accesoarer och sedan fick jag bubbelt av alla grejer..

Tack moviestarplanet

Jag hade 8.963 starcoins och nu hade jag bara 6.813.. 

#Tack

Nej men tyckte det vart sjukt onördigt eftersom att vem fan vill ha dubbla saker?!? 

Så nu har jag gått över min budgett så i typ nåra veckor blire bara att spara :( 

Jaja inte deppa för det, msp är ett spel.. 


Så yes

 

Tur att jag inte köpte mer än 3 saker iallafall 

HEJDÅÅÅÅ <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Beauty - 8 november 2013 21:41


Få stop på rykten nu! Många säger -detta är riktiga pumpalisas andra gubbe.. - Kissy nya gubbe heter ***** Asså tro ALDRIG på sånt, har hört så sjukt mycket sånt men tro aldrig på det, om det var den riktiga hade man märkt det på personlighet...

Av Ellen Beauty - 28 juli 2013 21:42

asså något som alltid går före msp är youtube! verkligen älskar det stället ;) mest kollar jag på roliga videos, smink videos, hauls, challanges och olika tags! om ni ofta kollar på yt vet ni exakt vad hauls,challanges och tags är ! men till ...

Av Ellen Beauty - 28 juli 2013 21:38

Hej, det var några som undrade vad som hände med mig och "G" Vi var ju ganska bra ihop men sedan efter typ två dagar sågs vi inte alls.  han loggade aldrig in och jag tyckte det var sjukt tråkigt!  så tänkte attjag lika väl kunde ha varit singe...

Av Ellen Beauty - 28 juli 2013 21:31

Detta är så typical utnyttjande personer på msp, här nedan kommer en konversation som jag ofta har med killar (OFTA) killen- hej jag- tjo killen- hur mycket sc har du? jag- nåra tusen.. killen- kan jag få present? jag- nej killen- du är...

Av Ellen Beauty - 28 juli 2013 21:25

Ett till ellens tipsar inlägg! Ville nu tipsa om hur du kan få mer tittare på din film till exempel! Väldigt många på msp vill bara ha vänner över level 3/4/5 eller liknande, att alla deras vänner ska vara VIP och sånt. Det är rätt tråkigt, efter...

Presentation


EllenBeauty, Älskar Moviestarplanet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards